14И1И02 - Француски језик
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Француски језик | |||
Акроним | 14И1И02 | |||
Студијски програм | Ветеринарска медицина | |||
Модул | ||||
Тип студија | интегрисане академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 4.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање студената за споразумевање на француском језику у говору и писању са људима из франкофоних земаља, овладавање стручним терминима и разумевање стручних текстова. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент треба да уме да користи стручну литературу, да напише или преведе писмо, да користи основне језичке структуре и лексички фонд у свакодневном говору. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Вокални и консонантски систем француског језика, везивање и интонација, род и број именица, чланови, присвојни, показни и неодређени придеви, личне, повратне, показне, неодређене и односне заменице, род и број и компарација описних придева, основни и редни бројеви, презент, футур и перфекат одређених глагола, импертив, основни прилози за време, место и количину, све врсте негација и постављање питања. | |||
Садржај практичне наставе | Читање текстова везаних за научне области које се изучавају на Факултету, тражење задате информације у тексту, наслућивање значења реченице, излагање садржаја прочитаног текста, парафразирање прочитаног текста. Савладавање основних формула при сусрету и поздрављању, тражење и давање личних информација, захваљивање, изражавање: жеље, комплимената, жаљења, слагања и неслагања, оклевања, допадања, потребе, интересовања, супротсављања, страха, изненађења, забране, воље, сумње, позивање на састанак, прихватање и одбијање. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Аудио-визуелна метода, комуникативни приступ, традиционална метода. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | Усмени испит | 20 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари |