14И1И02 - Француски језик
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Француски језик | |||
| Акроним | 14И1И02 | |||
| Студијски програм | Ветеринарска медицина | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | интегрисане академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 4.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање студената за споразумевање на француском језику у говору и писању са људима из франкофоних земаља, овладавање стручним терминима и разумевање стручних текстова. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент треба да уме да користи стручну литературу, да напише или преведе писмо, да користи основне језичке структуре и лексички фонд у свакодневном говору. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Вокални и консонантски систем француског језика, везивање и интонација, род и број именица, чланови, присвојни, показни и неодређени придеви, личне, повратне, показне, неодређене и односне заменице, род и број и компарација описних придева, основни и редни бројеви, презент, футур и перфекат одређених глагола, импертив, основни прилози за време, место и количину, све врсте негација и постављање питања. | |||
| Садржај практичне наставе | Читање текстова везаних за научне области које се изучавају на Факултету, тражење задате информације у тексту, наслућивање значења реченице, излагање садржаја прочитаног текста, парафразирање прочитаног текста. Савладавање основних формула при сусрету и поздрављању, тражење и давање личних информација, захваљивање, изражавање: жеље, комплимената, жаљења, слагања и неслагања, оклевања, допадања, потребе, интересовања, супротсављања, страха, изненађења, забране, воље, сумње, позивање на састанак, прихватање и одбијање. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Аудио-визуелна метода, комуникативни приступ, традиционална метода. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 30 | |
| Практична настава | Усмени испит | 20 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 20 | |||
| Семинари | ||||

